Despre multi-tasking si timp

27 Oct 2015, Cristina Mazilu

Ca sa intelegeti cu cine aveti de-a face: eu sunt vecina de la etajul patru care-si plateste intretinerea doar dupa ce s-a strans o suma suficient de mare cat sa-mi fie rusine sa mai intru in bloc. Si asta doar pentru ca mi-e lene sa frec 5-10 minute niste hartii.

Stiu ca 2015 e anul Marsala pentru unii, si al oii pentru altii, insa la mine a fost anul multi-tasking. Am in prezent 12 tab-uri deschise in Chrome (asta dupa ce am facut ordine si am mai inchis din ele) si alte 22 in Safari, 6 ferestre de messenger deschise – toate pe cate un subiect diferit, dar la fel de important, desigur. N-am mai ajuns sa am inboxul gol de anul trecut, am 9 calendare diferite pe care le urmaresc si un to-do list atat de amenintator de lung incat atat l-am ascuns undeva sa nu-l mai vad.

Nu stiu cum isi seteaza alti oameni prioritatile si care e modul lor de lucru, dar eu am ajuns sa ma trezesc tot mai devreme doar ca sa am suficient timp de stat degeaba dimineata, inainte sa ma apuc de treaba. Twisted, I know.

Intotdeauna am avut nevoie de timp – timp sa scriu, sa citesc, sa caut, sa ascult, sa calatoresc. In general e nevoie de timp ca sa faci lucrurile bine. Mai ales pentru a fi creativ ai nevoie de timp. Oricat as incerca, creativitatea nu e ceva ce pot inghesui in program intre o intalnire cu un colaborator si o vizita la santierul care se desfasoara acum la studio.

Si, pe masura ce programul mi se aglomereaza, incerc sa gasesc solutii cat mai bune pentru a avea mai mult timp. Iar orice inseamna probleme administrative, operatiuni rutinante, cum ar fi plata facturilor, le aman endlessly.

Evident, lupta mea impotriva timpului pierdut m-a facut sa adopt tot felul de obiceiuri: shopping online in loc de magazine, o uniforma in loc de priviri confuze dimineata in fata dressingului, Über in loc de taxi, tot felul de beauty tricks for lazy girls, carduri contactless in loc de cash si online banking pentru orice inseamna plati (inclusiv alea intarziate la intretinere, da!).

Ceea ce ma aduce la MyBRD, platforma de online banking cu care m-am jucat in ultima vreme.

MyBRD Net vine cu o gramada de functii utile care te ajuta sa un control asupra tuturor conturilor, sa faci transferuri si sa platesti facturi, plus un tool de asistenta financiara virtuala personalizata. Iar aplicatia de mobil (MyBRD Mobile), super-intuitiva si usor de utilizat, e disponibila pentru orice tip de telefon mobil si te ajuta sa faci transferuri prin coduri QR sau plati direct catre un numar de telefon (fancy stuff, nu?)

Astea doua functii ajuta oamenii lenesi si (time)-control-freaks like me sa faca tranzactii in timp real, chiar si de pe telefon, sa gaseasca ATM-urile din zona sau sa ia legatura directa cu banca.

Si pentru ca tot vorbeam de eficientizare – cu MyBRD poti folosi telefonul pe post de token, deci nu mai e nevoie sa cari dupa tine inca un gadget (pe care cel mai probabil l-ai uita acasa, in alta geanta, in masina, la birou – in general intr-un loc diferit de cel in care te afli, evident).

Acestea fiind zise, am trei facturi de current si cateva luni de intretinere pe care trebuie sa le recuperez, asa ca ma duc sa-mi butonez telefonul.

S-AR PUTEA SĂ-ȚI MAI PLACĂ
Comentarii (1)
  1. dush says:

    :)) serviciile astea sunt la ING de cel putin 4 ani. Ca sa nu povestim de debit direct, unde iti sunt luati banii din cont cand vine factura fara sa faci nimic…

Raspunde la dush
Follow on Instagram